GeFanuc Intelligent Platforms Romania

promotii_bg

Banner

evenimente_bg

noutati_bg


Proficy HMI-SCADA – CIMPLICITY 9.0

proficy_cimplicity_9_web

Solutie client/server bazata pe vizualizare si control


Citeste mai mult...

PACSystems 19“ RXi Display

RXI_Display_fata_web

Control multi-tactil si vizualizarea panoramica a Proceselor Industriale


Citeste mai mult...

QuickPanel+ 7", 10", 12", 15"

quickpanel_plus_web

 

Interfata operator pentru Internetul Industrial disponibil cu display de 7", 10", 12" si 15"

 


Citeste mai mult...
Help Asistenta

In aceasta sectiune sunt explicate pe scurt diferite functionalitati ale sectiunii de Asistenta.

 

In sectiunea  Asistenta se deosebesc doua categorii:

 

1. Solicitare Oferta GEA - in aceasta categorie se inregistreaza cereri de oferta pentru diferite tipuri de echipamente si se ofera consultanta in achizitionarea si alegerea acestora.

 

2. Asistenta GEA - in aceasta categorie se inregistreaza cereri de asistenta pentru diferitele probleme tehnice pe care le intampinati in utilizarea echipamentelor GE Intelligent Platforms.

 

Categorie Asistenta GEA Gefanuc

 

In ambele categorii sunt prezentate urmatoarele butoane:

 

2

 

1. Trimite Cerere - prin intermediul acestui buton se poate trimite o cerere de asistenta in categoria aleasa anterior. Formularul de trimitere a cererii arata in felul urmator (pot sa apara mici diferente in functie de categoria aleasa). Componentele importante ale acestui formular sunt: Subiectul, Prioritatea cererii (tichetului), Data limita de finalizare a acestuia, Mesajul catre asistentul GEA.

 

3

 

Acest formular permite si incarcarea diferitelor fisiere in limita a 8 Mb prin accesarea Tab-ului Atasamente.

4

 

Pentru ca cererea sa fie inregistrata se va apasa butonul "Salveaza" din partea de jos a formularului.

 

Dupa inregistrarea cererii se vor trimite emailuri de notificare asupra starii acestei cereri de asistenta (tichet).

 

Atentie! Daca ati omis ceva in trimiterea cererii  (tichetului), se poate reveni ulterior, pentru modifica sau adauga, in cererea trimisa de dumneavoastra in sectiuna de Vizualizare cereri.

 

2. Vizualizare cereri - in aceasta categorie se pot revedea cererile (tichetele) trimise de dumneavoastra.

 

5

 

3. Semne de carte - daca aveti o oferta/problema cu un caracter repetitiv, aveti optiunea de o adauga  la aceasta categorie, avand posibilitatea, ulterior, de a reveni asupra ei.

Obs. Aceste Semne de carte sunt diferite de semnele de carte (Bookmarking) ale browserelor (Internet Explorer, Firefox, Opera, etc). Ele sunt fuctionale doar in interiorul sectiunii Asistenta ale websitului GEA.


4. Contul meu - Prin acest formular echipa GEA are posibilitatea realizarii unei imagini de ansamblu despre dumneavostra si domeniul in care lucrati. Aceste informatii personale sunt confidentiale.